نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
احتمال بازگشت کونته به سری آ وجود دارد ! حتی یوونتوس

احتمال بازگشت کونته به سری آ وجود دارد ! حتی یوونتوس

به گزارش رسانه های ایتالیایی، ظاهرا هیچ شکی وجود ندارد که آنتونیو کونته در پایان این فصل تاتنهام را ترک خواهد کرد و احتمال بازگشت به سری آ نیز برای او وجود دارد.

 

خروج تاتنهام از لیگ قهرمانان اروپا پس از باخت به میلان، تقریباً تمام امیدهای کونته را نابود کرد و اکنون جدایی در تابستان حتمی است و قرارداد او وارد مراحل پایانی می شود.

 

گازتا دلو اسپورت جزئیات آینده ای را برای کونته ارائه می دهد و بازگشت به سری آ یک احتمال واقعی به نظر می رسد.

 

مشکل اصلی در قرارداد اوست. این مربی 53 ساله در حال حاضر حدود 10 میلیون یورو خالص در هر فصل دریافت می کند، رقمی که برای اکثر باشگاه های ایتالیایی غیرممکن به نظر می رسد و گزینه های او را تنها به دو مورد محدود می کند.

 

بازگشت یوونتوس ممکن است اتفاق بیفتد، جان الکان، رئیس اکسور، احترام زیادی برای کونته قائل است، اما وضعیت ماسیمیلیانو آلگری همه چیز را پیچیده می کند. مربی فعلی بیانکونری در هر فصل 7 میلیون یورو خالص دریافت می کند و تا ژوئن 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و اخراج در تابستان برای بانوی پیر گران تمام می شود ولی اگر الگری در این فصل جامی برای یووه نیاورد و اروپایی نشود، قطعا اخراج خواهد شد.

 

گزینه دیگر در ایتالیا اینتر است و اینتر بعد از یوونتوس تنها تیمی است که می تواند دستمزد سنگین این سرمربی را تقبل کند

 

ایده سوم ربطی به فوتبال ندارد. کونته ممکن است تصمیم بگیرد به سادگی یک سال از فوتبال کناره گیری کند و به خودش اجازه دهد بعد از یک سال طولانی و سخت در انگلیس، روی خانواده اش تمرکز کند و باتری هایش را شارژ کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: